Yelo-dan çoxfunksiyalı mobil əlavə

Geri qayıt

Sual - Cavab

PIN kodumu 3 dəfə səhv daxil etdim və kartım bloka düşdü. Nə etməliyəm?

Kart PIN kodu 3 dəfə düzgün daxil etmədiyinə görə bloka salınıbsa, aşağıdakı üsullarla blokdan çıxarmaq mümkündür:

  • Məlumat mərkəzi ilə əlaqə saxlayaraq (981)
  • Filiala yaxınlaşaraq
  • 24/7 fəaliyyət göstərən Azərikard Müştəri Xidmətləri Mərkəzi ilə əlaqə saxlayaraq (194; ancaq beynəxalq zənglər üçün: 012 598 46 97)

Kartın PIN kodunu yaddan çıxıbsa, bu halda filiala yaxınlaşaraq bankın PIN Reset xidmətindən yararlanmaq olar (xidmət haqqı 3 AZN-dir).

151 Baxış

Yelo-dan çoxfunksiyalı mobil əlavə