Yelo-dan çoxfunksiyalı mobil əlavə

Sənin də sonsuz üstünlüklər təqdim edən Infinite kartın olsun!

  • Seçilmiş kateqoriyalarda 5% cashback

  • Partnyorlarda 30%-dək cashback

  • Visa tərəfindən müştəriyə özəl üstünlüklər Keçid et

  • Kart hesabının qalığına gəlir illik 6% (AZN)*

  • Ünvana pulsuz çatdırılma

  • 5 illik - 200 AZN və ya ilkin mədaxil ilə pulsuz

  • Ölkədaxili kartlara pulsuz köçürmə və Yelo Bank və Azərpoçt ATM-lərində pulsuz nağdlaşdırma**

Yüksək cashback seçimləri

Hər ay seçilmiş karta görə 3 müxtəlif kateqoriyadan yüksək cashback qazan!

5%

Temu/Trendyol

Bütün Temu/Trendyol alış-verişlərində 5% cashback

5%

Geyim

Bütün geyim mağazalarında yüksək cashback

5%

Elektronika

Bütün elektronika mağazalarında 5% cashback

5%

Marketlər

Bütün marketlərdə 5% cashback

5%

Aptek

Bütün apteklərdə 5% cashback

5%

Kafe və restoranlar

Bütün kafe & restoranlarda 5% cashback

Əlavə məlumat

Kartı 15000 AZN / USD / EUR dəyərində mədaxil etməklə pulsuz əldə edə bilərsən***

Debet kart ilə dünyanın istənilən ölkəsində rahat alış-veriş, onlayn ödəniş və köçürmələr, restoran, otel, bilet və digər xidmətlərdən istifadə edə və ya vəsaiti rahat nağdlaşdıra bilərsiniz. Bu və daha çox üstünlüklərdən yararlanmaq üçün aşağıdakı sifariş formasından istifadə edərək debet kart sifarişi edə bilərsiniz.

* Qalığa gəlir hesablanması limiti müştəri hesabı üzrə 100 000 AZN-ə qədərdir.

**Ay ərzində pulsuz nağdlaşdırma və pulsuz kartdan-karta köçürmə üçün təyin olunmuş ümumi limit 3000 AZN ekv-dək. (3000 AZN ekv+ olduqda 1% komissiya: min. 1 AZN/USD/EUR)

***Kartı ilkin mədaxil ilə ödənişsiz olaraq yalnız bankın filiallarında sifariş etmək mümkündür.

Yelo Infinite

{{fin_error}}

15000  AZN / USD / EUR mədaxil edildikdə 5 illik kartı pulsuz təqdim edirik. Kartı əldə etdikdən sonra vəsaiti dərhal istifadə etmək mümkündür

Təhvil və Ödəniş

Ödənişi necə etmək istəyirsən?

Ödəniş edəcəyin kartın ilk 6 rəqəmini daxil et


{{form_error}}
  • Kart növü

  • Valyuta

    {{showDetails[1].value}}
  • Ad Soyad

    {{showDetails[2].value}}
  • Ödəniş üsulu

    {{showDetails[3].value}}
  • FIN

    {{showDetails[4].value}}
  • Toplam ödəniləcək məbləğ

    İlkin mədaxil məbləği

    {{showDetails[5].value}}
  • Əlaqə nömrəsi

    {{showDetails[6].value}}
  • Kartın müddəti

    {{showDetails[7].value}}
  • Məxfi soz

    {{showDetails[9].value}}
  • Ödəniş vasitəsi

    {{showDetails[8].value}}
  • Çatdırılma ünvanı

    {{showDetails[10].value}}

Göndərilən OTP-ni daxil et

Birdəfəlik şifrə mobil nömrənə göndərildi

{{otp_error}}


00 : {{timer}} Şifrəni yenidən göndər

Terminal ilə ödəniş qaydası

İstənilən MilliÖn, eManat, Yelo Bank ödəniş terminalı ilə

  1. Terminalda “Yelo Bank”-ı seç
  2. Fiziki şəxslər > Cari hesaba mədaxil ardıcıllığını seç
  3. SMS ilə gələcək sifariş kodu və FİN-i daxil et
  4. SMS-də göstərilən məbləği terminala daxil et

Ödəniş uğurlu olduqda kartın hazır olması barədə tezliklə SMS göndəriləcək.

Uğurlu ödəniş

Sifarişini izləmək üçün zəhmət olmasa, Yelo tətbiqi yüklə

Paylaş

FİN Kod nədir?

Köhnə nəsil Ş/V
Yeni nəsil Ş/V

Sual-cavab

PIN kodu necə təyin edə bilərəm?

Kartınıza aşağı metodlarla pin kod təyin etmək mümkündür:

  • Yelo mobil əlavəsindən pulsuz
  • Filiala yaxınlaşaraq

Kartın PIN kodunu yaddan çıxıbsa, bu halda filiala yaxınlaşaraq bankın PIN Reset xidmətindən yararlanmaq olar (xidmət haqqı 3 AZN-dir).

Kart üzrə limitlər nədir?

Kart əməliyyatlarını daha təhlükəsiz etmək üçüm bank əməliyyatlara limitlər təyin edir. Limitlər aşağıdakı formada olur: 

  • Yelo mobil əlavəsindən
  • Bankomatda və POS-terminal vasitəsilə nağdlaşdırma limiti
  • Karta mədaxil limiti
  • POS-terminal ödənişlərinə tətbiq olunan limit (təmaslı və təmassız)
  • Onlayn ödənişlər zamanı tətbiq olunan limit
  • Card to Card -a tətbiq olunan limit

Bankın cari tariflərində risk zonasına daxil olan ölkələrdə dələduzluq risklərinin daha yüksək olmasını nəzərə alaraq, həmin ölkələrdə ödəniş kartları ilə əməliyyatların aparılması üzrə bank tərəfindən daha aşağı limitlər tətbiq olunub.

Mövcud limitlərlə Tariflər bölməsindən tanış ola bilərsiniz.

Kartım itib və ya oğurlanıbsa nə etməliyəm?

Kart üzrə əməliyyatları daha təhlükəsiz etmək üçün bank kartlar üzrə aparılan əməliyyatlara limitlər tətbiq edir. Əgər ödəniş kartı itib və ya oğurlanıbsa, vəsaitin təhlükəsizliyi və öz rahatlığınız üçün kartı bloklaşdırılmağa tövsiyyə edirik. Kartı aşağıdakı üsullarla bloklaşdırmaq mümkündür:

  • Yelo mobil əlavəsindən
  • Məlumat mərkəzi ilə əlaqə saxlayaraq (981)
  • Filiala yaxınlaşaraq
  • 24/7 fəaliyyət göstərən Azərikard Müştəri Xidmətləri Mərkəzi ilə əlaqə saxlayaraq (194; ancaq beynəxalq zənglər üçün: +99450 225 28 00)

Əgər itirilmiş və ya oğurlanmış kart bloka salınıb, lakin həmin kartdan artıq əməliyyatlar aparılıbsa, bu halda banka ərizə ilə müraciət etmək lazımdır. Chargeback xidməti vasitəsilə məsələ araşdırılacaq və mümkün olduğu halda vəsait geri qaytarılacaq.

PIN kodumu 3 dəfə səhv daxil etdim və kartım bloka düşdü. Nə etməliyəm?

Kart PIN kodu 3 dəfə düzgün daxil etmədiyinə görə bloka salınıbsa, aşağıdakı üsullarla blokdan çıxarmaq mümkündür:

  • Yelo App vasitəsilə pulsuz
  • Məlumat mərkəzi ilə əlaqə saxlayaraq (981)
  • Filiala yaxınlaşaraq
  • 24/7 fəaliyyət göstərən Azərikard Müştəri Xidmətləri Mərkəzi ilə əlaqə saxlayaraq (194; ancaq beynəxalq zənglər üçün: 012 598 46 97)

Kartın PIN kodunu yaddan çıxıbsa, bu halda filiala yaxınlaşaraq bankın PIN Reset xidmətindən yararlanmaq olar (xidmət haqqı 3 AZN-dir).

Kartımın PIN kodunu unutmuşam. Bu halda nə edim?

PIN kodunu təyin etmək üçün istənilən  filialdaki POS-terminalda PIN Reset xidmətindən istifadə etmək olar.  PIN Reset xidmətindən istifadə aşağıdakı şəkildə həyata keçirilir:

  • Yelo mobil əlavəsindən
  • PIN kodun bərpa olunması üçün xüsusi ərizə forması doldurulur
  • Müraciətə əsasən köhnə PIN kod silinir
  • Əməliyyatçı tərəfindən təqdim olunan POS-terminal vasitəsilə yeni PIN kod yaradır

PIN Reset üzrə xidmət haqqı 3 AZN təşkil edir.

Kartımı necə bloklaşdıra bilərəm?

Kartı aşağıdakı üsullarla bloklaşdırmaq mümkündür:

  • Yelo mobil əlavəsindən
  • Məlumat mərkəzi ilə əlaqə saxlayaraq (981)
  • Filiala yaxınlaşaraq
  • 24/7 fəaliyyət göstərən Azərikard Müştəri Xidmətləri Mərkəzi  (194; 012 598 46 97; ancaq beynəxalq zənglər üçün - 050 225  28 00) ilə əlaqə saxlayaraq



Kart xidmətləri