Yelo-dan çoxfunksiyalı mobil əlavə

Geri qayıt

Sual - Cavab

Kartım itib və ya oğurlanıbsa nə etməliyəm?

Kart üzrə əməliyyatları daha təhlükəsiz etmək üçün bank kartlar üzrə aparılan əməliyyatlara limitlər tətbiq edir. Əgər ödəniş kartı itib və ya oğurlanıbsa, vəsaitin təhlükəsizliyi və öz rahatlığınız üçün kartı bloklaşdırılmağa tövsiyyə edirik. Kartı aşağıdakı üsullarla bloklaşdırmaq mümkündür:

  • Yelo mobil əlavəsindən
  • Məlumat mərkəzi ilə əlaqə saxlayaraq (981)
  • Filiala yaxınlaşaraq
  • 24/7 fəaliyyət göstərən Azərikard Müştəri Xidmətləri Mərkəzi ilə əlaqə saxlayaraq (194; ancaq beynəxalq zənglər üçün: +99450 225 28 00)

Əgər itirilmiş və ya oğurlanmış kart bloka salınıb, lakin həmin kartdan artıq əməliyyatlar aparılıbsa, bu halda banka ərizə ilə müraciət etmək lazımdır. Chargeback xidməti vasitəsilə məsələ araşdırılacaq və mümkün olduğu halda vəsait geri qaytarılacaq.

159 Baxış

Yelo-dan çoxfunksiyalı mobil əlavə